gommorroon ;pp

Go morgon alla!

Jag har fått en kommentar på 'svar på komments ;dd' och det var min bästavän Frida som skrev och hon skrev:

'Olivia, du kan ju sjunga på videoinläggen :D
För det är du grymt bra på !!!!! <3<3<3<3'

Svar: Frida, HÄHÄ nej det kan jag ju verkligen inte jag suger på att sjunga tkr jag iaf :D
Men tack Frida ändå, du sjunger fint sötis ♥♥♥

Aja iaf har precis ätit klart, eller åt inte färdigt allt för orka äta på morgonen. Nu ska jag typ platta igenom håret sedan sminka mej och sedan typ klä på mej, hejdå ha det bra :)


igår innnan jag klätt på mej riktiga kläder och satt upp håret ;pp
aso jag hade inga bra outfit bilder från igår o i förrgår sorry, blir inga ;dd

kyssN .


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

- Ja d är bra :)

jag vet dock inte om solen skiner haha <3

vakna nyss !

har du fb ? :)

2011-04-15 @ 10:31:52
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0