HAHAHHAHAHHA :D

Igår kväll satte jag min mobil väckarklocka på halv sju men ändå vaknade jag halv åtta, hatar verkligen att försova mej! Men jag hann ändå, för mamma körde mej. Aso usch för vädret idag, hata vädret också.
Men aah så jag hann inte att äta frukost imorse så jag har gått och vart hungrig hela dagen i skolan och vi äter inte försen tolv i skolan men det var ändå äcklig mat idag så åt ändå inget så jag trode att jag skulle svimma också hade jag en sån huvudvärk :(

Aja men idag har jag typ bara latat mej framför teven, men amy och malvina (kompisar) kom typ vid halv sju så för 40 minutersen typ också gjorde vi en as kul sak, skulle lagt ut videon på det vi gjorde men jag vet inte hur man laddar upp video filmer men aah, aso Malvina typ hade en prinsess tårta som hon jagade amy med också tog Malvina den i ansiktet på Amy, hahahaha skrattade ihjäl mej aso detta gjorde min dag ett gott skratt! :D
Dem har gått hem nu men jag ska typ duscha nu och sedan kolla teve, ps. var inte på träningen idag (fotbollen aso) för hade ont i huvudet då o lite förkyld. Hejdå .


fastnade inte på bild idag.. outfiten idag iaf .

ja såhär såg iaf Amy ut när hon hade fått tårta i ansiktet ♦
coool du äe ♥

PUSS .


Kommentarer
Postat av: amy O malle

vi sa ju att du skulle filma med våra mob olajvia=P du på lägga upp den på FB då ! <333 ;)

2011-04-12 @ 19:50:50
Postat av: NellieB

Tack Olivia.

Näe vi är over 4-ever. Inte chans att ja vill ha han tillbax.



Kram <3

2011-04-12 @ 20:06:19
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0