happiest !

tjäääännnnna ;dd

Vart med Emma.N idag då eftersom sovit hos henne inatt, men vi kom inte ut och sånt för sen klockan var halv fyra på dagen typ haha. Också drog hon hem vid typ kl sex för skulle på nån filmkväll så då var jag med Oskar och Emma.L istället ♥ Vi typ gick runt och pratade om massa saker, vi typ spela lite fotboll och massa :D

Jag har ätit jätte dåligt de två sista dagarna, inte bra!
Igår så hade vi så mycket skojj att göra så jag och emma.n vi hann inte att äta något, vi hade bara ätiti frukost och sedan på kvällen tog vi en macka, INTE BRA SNACKA OM ATT JAG HADE ONT I MAGEN!
Och idag så hade jag skit ont i magen när vi vaknade , så vi gick ner och åt en rejäl (stavning) frukost och blablabla.. Men sedan har ja inte haft tid att äta idag heller så haft as ont i magen nästan hela dagen så åt bara lite mat nu när ja kom hem men ändå as ont i magen, vafan :(
INTE ALLS BRA ASO, nu måste jag skärpa mej så att jag inte har ont i magen längre :)

Nu ska jag fortsätta att chatta och kanske sätta på en film, vi ses imorron tror jag , hejdå :D


outfiten idag:
linne-gina tricot
mjukis-sports ofc
addidas-affär i thailand :D

Dagens:
Humör: as lycklig :D
Klädstil: slappt (:
Facelook: tofs med luggen uppsatt .
Hiss: allllllllllllllllt ! ♥
Diss: min mage :(



KyssN till dej älsk .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0