H/D

vi kör en hiss/diss nu bara för att jag har tråkigt ,

HISS 

♥ oskar, älsk .
♥ min nya kompis, Ludvig :D
♥ många nya kompisar !
♥ snart kommer den riktiga sommaren & sommarlov (y'
♥ bubbelvatten, så gott asså bara jag som gillar det?
♥ första seriematchen imorron då (fotboll bääääst) :)
 
DISS

♦ skolan, så mycket prov och sånt nu -.-
♦ har fortfarande ont i magen, har fan haft det i 2 veckor nu hel skumt? vad har hänt? :(
♦ börjat äta dåligt, det är inte bra jag vet men kan inte hjälpa, asså jag är liksom inte hungrig så mycket längre som jag var förr, äter typ aldrig längre :/
♦ saknar oskar :(
♦ min data har DAMP, kan typ inte chatta i chatten på facebook längre, och den är så seeeeg fast jag rensar den också stängs ljudet av ibland och då går det inte att sätta på det igen också stängs den av ibland helt plötsligt, ooh ge mej ny data!
♦ vill ha en ny webbkamera, min är trasig . . .
♦ vill till Grekland nuuu!

kyssss

 


Kommentarer
Postat av: Pelle Ingvarsson

Ja det var ju ett väldigt trevligt blogg inlägg :)

Hissar åker man i btw.

2011-05-01 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0