ny blogg igen haha (:

Cha cha :)

Jag har skaffat ny blogg nu igen hit , jag har haft på devote innan men min blogg typ dampade där. Så nu har jag här istället. Jag kan börja berätta om mej själv för er som inte vet, jag heter olivia men kallas för livia och olle. Jag bor i Göteborg med min mamma charlotte, min pappa joachim, min stora syster jennifer och våran söta katt Bailyse ( haha stavning ). Jag är 12 år och på fritiden förutom att vara i skolan så tränar jag fotboll på tisdag jag dansar zumba på lördagar ibland när jag kan och jag tränar på sportlife när jag har tid, jag är mycket med kompisar nästan varenda dag och jag sitter ofta vid datorn men har inte tid och blogga hela tiden så aah. Mina bilder jag lägger ut tar jag med min systemkamera Nikon D3100, detta var lite onördig fakta om mej då :)

Okej dagen idag :

- vart med ebba hela dagen ( har sovit hos henne inatt, as skojj ) ♥
- fixat iordning lite i mitt rum :D

Aso det är väl det jag har gjort idag, och nu ska jag sova för är skit trött och ska upp halv sju imorroon, hejdå ;)


ett av dem 250 korten som jag och ebba tatt idag (:

det var väldigt varmt idag också, 18 + grader så härligt !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0