VÄRT ATT LÄSA!

är så jävla sur just nu!
så jävla töntigt aso du tror att du är så cool när du skriver sådanna saker? men det är du fan inte!
okej kalla mej pluggis och nörd, men bara för att jag är duktig i skolan som du inte är! bara för att jag vill komma nån vart med mitt liv och få ett jobb som du troligtvis inte kommer att få!
jag skrev hej och du får damp och börjar kaxa? vad har jag gjort dej egentligen? detta var inte dej likt? men det kanske är så du egentligen är?!
bara för att det går bra för en i skolan och man inte vill skolka så är man inte en pluggis? bara för att man gör sin läxa som man har så är man inte dum i huvudet? bara för att man skriver vadfan och inte vafan som du så är man inte konstig vadå det är 2011 och då skriver man vafan, men nej de behöver man inte, ohh din lilla fjortis säger jag bara! det är inte jag som kommer få problem när jag blir äldre iallafall kom ihåg det/detta! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0