härlig träning idag med !

Hej! Har precis ätit och duschade såklart innan också.
Nu ser jag och mamma på Allsång På Skansen, det är ganska väldigt tråkigt!
Får se om det är något bättre på teve sen vid nio.
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra imorgon? Vill färga håret..
Jag vill färga håret mörk mörk mörk brunt, det ska jag ha gjort innan skolan börjar har ja bestämt!
Hög statestik, hehe shit. Happe face.
Hejdå. Bloggar mer senare, fortsätt kommentera så bra som ni gjort nu i tre dagar!
Puss&Kram♥


hehe fastnar inte på bild just nu.
tidigare idag..
ääääälskar min HH jacka! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

va bra! skulle städa mitt rum men jag vet inte.. datorn känns ju lite mer kul? ;)

vad händer hos dig då? :)

2011-08-16 @ 21:11:04
URL: http://matildakaulitz.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: haha okej låter ju chill :)

2011-08-16 @ 21:17:56
URL: http://matildakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0