jaop. nu då?

jaop då har man precis städat färdigt hela rummet. eller mamma hjälpte mig hehe. har ränsat ganska mycket, så nu är mitt röda skåp tomt nästn. det är bara filmer i det. jag ska ju göra om lite i mitt rum, sätta upp tapeter för jag vill inte ha en röd vägg och då försvinner det röda skåpet också osv osv osv..!
inatt ska Michelle jennifer kompis sova här, hon är så himla söt&snäll!!♥
nu då? vad ska jag göra nu? jo kanske klä på mig!? :o
hehe. men bloggar senare,



denna byron (stavning) ska jag köpa sedan när vi satt upp tapeter och sånt för min garderob är för liten så nästan inga kläder får plats också måste jag ha alla mina filmer någonstans när ja slängt de röda skåpet, så ja detta blir jätte bra tycker jag/vi!! det kommer bli så bra!
städaaaat!
det är här jag ska ha de vita byro skåpet, så ja måste ta bort dessa två hyllrona, wii :D
nybäddat och allt. olivia gilla.
/ en tjej med as ont i ryggen..

Kommentarer
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

mysigt rum! :D

2011-08-17 @ 23:12:31
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0