lalalallalalalla, ja vet en sak som inte ni vet!

hejsaan! förlåt för att ja inte bloggat på gaaanska så länge! men ja har vart med Amy i tre dagar tror ja? ah det har jag. jag har sovit hos henne i två nättter nu oh ska sova hos henne inatt igen :DDD
vi var i Partille Allum igår jag och Amy och kollade affärer och träffade en kompis! det var riktigt naaaajs!
idag när vi vaknade klocka två så var jag så tröött och amy ville bada i deras pool och det ville inte jag men när jag inte märkte så putte hon i mig i poolen och ja hade BH troser och nattlinne på mig HAHHAHAHAH, dog av skratt!
sen så har vi gjort massa annat skojj idag också, plus att innan när klocka typ var halv elva så kommer ja och amy hem för vi har handlat på Statoil och när vi kom hem så går vi altan vägen in och då kommer Mathias (amys halv pappa) och putter i Amy i poolen med kläder på och då blir amy sur och skvätter vatten på Mathias och min mobil ligger nedanför och får massa vatten på sig så den är trasig nu så ja använder min Xperia X8 igen HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA! sköööööön daaaaag! ♥
jag vet en sak som inte ni veeet, bara jag och amy vet det och en till!! så glaaaaaad är jag för det! ni kanske kommer få reda på det! kanssskkke! ska vara social mot amy nu!
ha det bra för d ska ja! puuuuusss ♥
bild ni sett föruut (grekland 11)..
ja är sååå glaaad, ja älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0