misstag gör man ibland! förlåt!

Hejsan. Orkade inte blogga när ja kom hem från fotbolls cupen. Men det gick sådär. Vi van första förlora andra och spela lika sista matchen. Men det var iaf skoj. Lite segt i början men det gick bra!
När ja kom hem duschade ja vilade framför teven åt med mammi och syster. Sedan drog jag till Amy vid sju tiden en sväng till halv tio. Nu sitter ja här igen i min säng. Och imorgon ska jag nog till Ikea med mamma, eller "nog" ja ska till Ikea imorgon, det är kul tycker faktiskt jag också ska vi äta billig lunch där haha :D

Ska snart sova är ganska trött och orkar nog inte blogga mera idag. Bloggar imorgon. Livet är lite upp och ner just nu.. Puss♥


nyvaken tjej-trött.
ser ni hur brun min hals är och mitt fejs är as blekt, fail! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0