duärfinaste.se

hej !
idag har jag packat och är färdig nu eller var det för jätte längesen. haha känns som jag har med mig hela garderoben typ. jag ska bara packa färdigt handbagaget. är lite sur, syster ska inte ha med sig datan till Grekland så jag kommer inte kunna blogga på data eller lägga ut bilder! men hon har ju iphone så jag ska se om jag kan blogga från den men nu är det ju så att jag ska på semester och då ska jag bara chilla och vill inte tänka så mycket på att jag måste blogga hela tiden men ja det blir kanske lite bloggning typ varje dag får vi hoppas!

aja jag fick lite panik tidigare idag för jag hade bara en bikini och jag måste iaf ha två bikinisar med mig till grekland så jag och mamma åkte in en snabbis till Stenungstorg och där köpte jag en fin bikini! också köpte jag en lite längre magtröja! men nu ska jag raka bena och sedan se på teve. bloggar mer senare. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0