Ingenting jag säger spelar längre någon roll!


jonna har precis gått hem och filmen var sjukt bra (camp rock 2), sorlig rolig och en massa bra! älskar låtarna hehe. sitter nu här ensam och tråkar ihjäl mig ingen är ju social.. lyssnar bra musik medans teven är i full gång. jag saknar någon men jag vet inte vem. jag saknar många, verkligen många. många jag säkert aldrig mer kommer att få träffa men att jag hoppas det! det är surt. vill träffa er en sista gång, ta ett riktigt förväl. låter töntig men så är de, buhu :'(
och har ni hört en riktigt hemsk sak, Norge Oslo. fy tänker verkligen på dom också nu. fyyy så hemskt 92 skjutna om inte mer.. bläää, hoppas verkligen att dom sätter dit den/dom som gjort detta! pray.
puuuuss till allllllaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0