Wouldn't Change A Thing .

halloj!
har vart fullt upp idag hehe. jag och mamma var först i Kungälv på Vikingamarknaden ur tråkigt så vi kollade runt i riktiga affärer istället och jag hittade ett par tvärfina stövlar (kommer bilder!)!
det har vart as varmt idag 30+ hääärligt! sedan efter det handlade vi till middagen. sedan hämtat jennifer på från jobbet och lämnat pappa i Stenungsund, haha. och nu ska jag dra till Amy för jag har inte träffat henne sen skolavslutningen.. ska bli skojj! men bloggar mera seeeenare ikväll! ♥


här är dom, Disel stövlar, men man ser inte hur chock ill rosa dom är, dom LYSER!


äääälskar dom !!!

satte på lösnaglar innan också! fiiint så!


outfiten! så skööön!

puuuusss, nu drar ja till amy gumman!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Snygga stövlar! Är själv på jakt efter ett par snygga gummistövlar :-)

2011-07-29 @ 23:18:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0