a chapter ending, but the story's only just begun.

jag har jätte as skit tråkigt.
jag längtar bara så himla mycket till nästa onsdag, då smäller det!
jag längtar till på torsdag med för då ska jag och syster till stan tror jag för ja ska köpa en keps, bikins (om jag hittar), t-shirt's och lite annat till Grekland! :D
sitter och lyssnar på bra musik. sitter och tänker. men vad tänker jag på. jag vet inte. skulle behöva åka och träna imorron på gymmet men orkar inte det jag ska ju till havet och sedan på kvällen ska jag och mamma på träning (zumba) så de blir ju ändå lite träning sådäääär :)
säger bara en sak SLUTA KLAGA PÅ VÄRMEN!

wtf, det var något som lät i mitt rum. ganska högt! men vafan var det? någon lät som en robbot röst vafan?
SCAAAAAARRRRYYYY!
hahah nu såg/hörde ja vad det var, det var våran bärbara hem telefon, hehehhehehehe :$

puss

Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

sv: Okejj va bra då :)

2011-06-29 @ 00:00:29
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: EKO Lisa

haha, vem klagar på värmen? Det är ju jätteskönt!

2011-06-29 @ 00:55:22
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0