Amy Bästa Älskling ♥


detta är amys mobil det är hon och jag på bilden, hon med solglasögon. hehe vi har likadana onepiece fast jag har lila och hon har min favvo färg mörkblå! fint kort..
hihi hon har bild på oss, för hon tycker att ja är bäst!

hehe jag och amy pratade i telefon innan i 30 minuter för vi hade lust. nej men har inte snackat med henne på ett tag sen skolavslutningen så det var väl dax nu. det var as skönt att få prata av sig med min andra bästis Amy!
och på torsdag ska vi nog till Liseberg och ha kul, hoppas iaf att vi ska det!:)
amy jag vill bara säga att jag älskar dig älskling, du är sjukt mycket för mig! du är helt enkelt bäst! du kommer alltid finnas i mitt hjärta sötnosen min! puss på dig älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Amy<3

Älskar dig också <3333

2011-06-20 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0