förlåtförlåtförlåtförlåååt,

hej.
förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann inte. det var ju midsommar igår och då ville jag inte sätta mig och blogga precis. jag, ebba, maja (ebbas mamma) och eskil (ebbas pappa) vi åkte till Hålta Ik igår när klockan var ett på dagen och träffade massa kompisar till ebbas familj och jag kände några som var där också. alltså vi firade midsommar där, vi fika och köpte lotter, jag och ebba var med på dragkamp HAHA det var roligt och vårt lag van första omgången. sedan åkte vi hem klockan fyra ungefär för det blåste så kallt.
när vi kom hem så spelade jag och ebba fotboll till vi skulle äta god middag. sedan lite senare på kvällen så kom emma i ebbas klass. vi hade as skojj. dom spelade fotboll och ja lyssnade på musik tittade på dom och smsa, grymt kul var det. emma gick typ hem halv tolv på natten.

nu ska jag och ebba börja fixa oss för jag ska följa med ebba till stallet :)
idag är det skit fint väder och jätte varmt så jag tror ja ska ha shorts :D

bilder får ni senare, ha det gött! PUSS

Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

sv: Nejj verkligen inte :)



Såhär ser man ut om man är tjock:

http://sofiarodriguez.blogg.se/images/2011/tjocka-tjejer_18800903_134962849.jpg



HAHAHA xD och sånn är inte du !!



KRAM :D<3

2011-06-25 @ 12:19:28
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: L I N N ! :D

sv: Haha nej! :)



kram! :D<3

2011-06-25 @ 16:20:21
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0