godmorgon sweetie's

Vaknade för ett bra tag sen och har plattat håret och klätt på mig nu, jag har ätit frukost nu och ska borsta tänderna och sedan drar jag och mamma till Ullared, jag har längtat sjukt mycket till att åka dit ensam med mamma, asså har vart där typ 2 gånger innan :) Ska verkligen shoppa loss inför sommare och grekland, ska se om jag hittar bikinis shorts och m.m. Hoppas inte det är så jääääääätte mycket folk! Fast det är ju alltid mycket folk på ullis!

Jag kanske gör tidinställda inlägg men det är inte säkert vi får se om jag gör det men kanske men annars så ses vi när vi kommit hem eller imorgon, hejdå!

ps. ingen bild . . . . .

älskar er , puuuusss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0