HAAAPPPPPY FAAAAAAAACE ! :D

jaaaaaaaaaaaag är sjuuuuuuuuukt jävla glad!
zumban idag var grymt bra, jag älskar onsdagar för zumban är bäääst, man blir sjukt glad av att dansa zumba! idag var det riktigt jobbigt men as skönt&bra! :)
ja är med glad för nu kan ni smsa mig igen för hämtade laddaren hos emma efter dansen innan.
jag är as glad för om typ en vecka ligger jag på stranden i Grekland och shteeeker !
ja är också glad för att imorron ska jag och syster till stan och ja ska köpa saker, bla en mörkblå keps!
jag är också skit glad för statestiken är jäääääätttttteeee hööög idag, massor med unika besökare! :)
jag är också glad för kärleken går as bra nu, äääääääälskar kärlek, du är underbar killen.
jag är också glad för jag har fått sjukt mycket nya vänner under sommarlovet som är sjukt underbara, älskar er!!
jag har blivit smalare också, det GILLLLLAR vi! :D

asså fattar ni hur sjukt lycklig jag är eller? detta kan inte bli bätttttre! mina vänner är bäst! asså mår sjukt bra just nu ändå, livet är underbart just nu! guuuuuuuuuuuuuuuud så glaaaaaaaaaaaad jag är! ni fattar inte hur mycket ni betyder för mig, ni är ju bara bäst, älsklingar ♥

puuuuuuuuuusss på ALLLA ;*

Kommentarer
Postat av: hanna

vad brukar din statestik vara på asså unika besökare , pusspådej !:-)

2011-07-02 @ 00:40:48
URL: http://hannacarolinawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0