hello

Har shoppat myyyycccket fint idag på Ullared, sjukt nöjd med allt! Men speciellt med min jeans jacka (exakt en sådan jag velat ha skit länge) och min USA kudde och mina snygga shorts :D
Fast jag köpte inte så jätte mycket, men köpte väldigt mycket till håret och smink å sånt :)
Jag köpte ungefär för 2000 kr, inte så farligt. Men det som var så skönt var att det var nästan inget folk alls, det var gööödasN's ! :)

Ni kommer få kort på allt på söndag när min syrra kommit hem och jag fått tbx min kamera :)

Imorron kommer jag gå upp ganska tidigt för ska till Hannah i kungälv typ klockan tio, jag åker buss till henne och är där hela dagen till typ halv nio på kvällen eller så, kommer bli sjukt skojj saaaaknat Hannah sjukt mycket :) ♥

Puss på er & godnatt för ska sova snart :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0