innan sommaren 2011 är slut så vill jag hinna göra detta ...



  • åka till skara sommarland !
  • sola&bli sjukt brun om d går.
  • åka utomlands, som ja ska snart!
  • träffa mina nya kompisar, t.ex sandra och elin!
  • åka till Liseberg med massa kompisar !!
  • tälta med kompisar !
  • bli kär, hitta den rätta killen .
  • skaffa ännu mer nya kompisar
  • åka båt
  • ha sjukt kul!
  • få massa roliga/bra/sköna minnen !
  • träna en massa
  • dansa loss verkligen, d är alltid lika skojj !
  • shoppa en massa!
  • tjäna lite pengar
  • bli smalare, hehe vet man brukar bli tjockare på sommarlovet men inte jag!!
  • hålla igång bloggen bra, och statestiken.
  • & MAAASSSA MASSA ANNNNNNAATTT !
allt detta ska/vill jag hinna göra innan sommaren 2011 är över ! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Hellström♡

Yää, <3

2011-06-29 @ 23:16:06
URL: http://www.elinomalaco.blogspot.com
Postat av: sandra c:

haha vi måste ses :D <3

2011-06-29 @ 23:17:56
Postat av: EKO Lisa

Låter som att du kommer få en awesome sommar!

2011-06-30 @ 18:12:17
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0