jag älskar dig enormt!

ahopp.. det blev ju typ ändrade planer. ebba drog hem nu, för en sak som vi inte behöver gå in på i bloggen. nu vet jag inte alls om ja ska vara med ebba på midsommar fast jag gjärna vill det :(
asså ebba du ska veta att jag älskar dig enormt mycket, bara att vi har vart med varandra lite för mycket så vi tröttnat på varandra. så det kanske är lika bra att vi inte är med varandra till midsommar.. love you ändå ♥

aja det blir att vara med Amy istället när hon ätit färdigt så drar jag till henne.
men hejdå.. ska kika lite bloggar och sedan aa.

puss till ebba.

Kommentarer
Postat av: linnea,

mycketfin tjej , mycketfin blogg,

kram! :)

2011-06-21 @ 14:10:27
URL: http://neeiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0