jag älskar ju dig, men jag har aldrig vågat berätta mina känslor för dig, så nu är det försent .


chillar just nu i min säng att det är sommarlov, helt otroligt känns faktiskt inte så ju.. men sjukt könt och om 3 veckor åker vi till Grekland och blir ännu mer bruna, nedräkningen har redan börjat för mig (:
jag, mamma och pappa åkte på jennifers skolavslutning vid halv sex innan, hon har gått ut nian nu, och jag är sjukt stolt över min syster! älskar henne. hon och alla nior är på Fars Hatt nu och har ätit middag och festar, fast dom skulle komma hem typ tjugo lver tolv så snart då :)

jag ska nog snart gå till säng imorron är första riktiga sommarlovs dagen, jag och mamma ska beställa saker imorron och jag har träning. jag är sjukt glad för jag är rik nu!

pusssss.

Kommentarer
Postat av: moa

söt blogg! :D



SV: tack :D love <3

2011-06-16 @ 00:39:54
URL: http://moahellstrm.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Frida

Vem? ;) :p <3

2011-06-16 @ 08:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0