jag känner mig väldigt ensam, någon som har lust att komma ?



hej. blev inte stan idag. mamma orkade inte men imorgon ska vi till stan/göteborg jag och mammi. hoooppppas jag hittar det jag ska ha! jag och mamma var på maxi idag och då fick ja äntligen köpt den dära salvan jag har velat ha as länge, asså den är till mina armar en speciell "cano derm" heter den iaf om någon är intresserad ? ;d

nu ska jag bara svara på lite kommentarer och sedan gå ner och titta teve med mammi&pappi och känna mig stolt över att jag fick städat mitt rum idag också :D
gaaah längtar till på fredag midsommar och jag ska vara med bästavän ebba, asnajs ju! ♥
puss&kram.

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv: aa jag vet! Har letat efter dånna jätte länge och så hittade jag ju ett par billigt ;)

2011-06-22 @ 21:13:03
URL: http://eevelinaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0