mår as dåligt, ta mig här ifrån, LÄÄÄS VIKTIGT!

hej alla.
jag är inte alls på blogg humör, bloggade inte igår följde med jonna hem efterskolan och sov hos henne, kul ! :)

jag mår himla dåligt, alla klagar på mig att jag är fjortis, wb osv. mår inte bra. är sjukt ledsen. alla tycker jag är player men de är ja fan inte ? bara för att man tycker många är söta osv så är man ingen player, då kan ni ta upp ordet player i lexikon och läsa er till vad det betyder egentligen ! pallar inte med någon längre. jag vet inte om jag kan lita på någon av mina vänner längre, ingen! alla sviker mig och jag blir så ledsen. varför är ni då med mig om ni bara snackar skit om mig och inte gillar mig, jag fattar fan inte det ? hur kan man ? varför inte bara säga allt som det är också är vi inte kompisar mer ? sluta ljuga mig rakt upp i ansiktet för jag tål inte sådanna människor eller såkallade "vänner" ! dem ända personerna jag älskar och litar på nu är bara min älskade mamma och pappa och min bästa syster, dom är mitt liv, BÄST ! om någon frågar mig nu hedan efter om vi ska göra något så kommer jag bara svara NEJ till alla förutom typ ebba för hon litar jag starkt på! klart många kommer undra varför jag inte vill vara med dom men jag vågar inte, jag vill inte vara med någon som hatar mig snackar skit om mig osv! just nu helt allvarligt så vill jag bara dö, förvinna här ifrån! tårarna rinner. jag fattar inte hur man kan ?
och hur man kan kalla mig wb fjortis, för det första ja är inte wb för jag är ingen annan än mig själv jag tror inte heller att jag är någon annan heller jag är helt mig själv! och för det andra en fjortis är när man har drunknat i brunkräm och mascara, så mycket mascara har jag inte och bara för ja har hyfsat med mascara så är man fan inte fjortis LÄR ER DET NU ! :oo
en sak ska ni veta om de är någon av mina kompisar som läser detta nu så ska ni veta att jag litar inte längre på er fast ni kommer säga att jag kan göra det så nej vill inte ta den risken !!!!!

ps. ingen bild idag, det behöver ingen ändå jag är ju ändå så ful! och vem vill ha bild på en wb fjortis? :o

hejdå .

Kommentarer
Postat av: Ella

word!

2012-03-10 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0