minnen i bilder, saknar mycket !

1. första bilden, bild på dig på nyårsaftonen 2010-2011.
2. andra bilden, bild på dig som du gillar lite smått.
3. tredje bilden, bild på bara bästis.
4. fjärde bilden, bild på dig när du inte vill va med på kort.
5. femte (stavning) bilden, bild på när jag är glad.
6. sexte (stavning ;o) bilden, bild på mig i snö.
7. sjunde bilden, bild på mig när det är sommar förra året.
8. åttonde bilden, bild på dig i skogen...
9. nionde bilden, bild på något projekt med skolan.
10. tionde bilden, bild på din födelsedag i år.


1:

firade nyår med fina malvina, sjukt skojj! :)
2:

gillar faktiskt denna, söt man är :d
3:

vet du kommer döda mig men du är sjukt fin & titta hennes långa fina hår! du är bäst!
4:

mongo bild verkligen, detta var inte alls längesen typ två veckor sen :D
5:


var sjukt glad här var ju med bästa emma (emma fotograferar här med), hade boyfriend, allt var så bra här!
6:

hihi, det är ju jag på bilden och i snön, tss' :)
7:

titta var brun jag är, detta var förra sommaren, sjukt bruna å fina ben ;dd
8:

ni får två, gillar faktiskt båda, fotograf min söta kompisa (bästa) ebba ! ♥
9:
 
detta är från i ehm ? typ två eller tre månadersen när vi hade ett projekt vi 5a och 5b och 6a och 6b, vi hade teater eller aa vi gjorde typ en och visa upp för föreldrar alla på vår skola och en annan skola nära våran , skit skojj, jag var med i song gruppen!
10/sita bilden:

emma var såklart med på min födelsedag när min släk var hos oss, också kom amy och malvina med presenter fick ett as fint hallsband lite sent och säga nu men jag älskar liksom det så därför, ni är så gulliga :) ♥

puss


Kommentarer
Postat av: Frida :)

Olivia du vet väll att det heter sjätte?? ;)<3<3

2011-06-10 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0