Something that will last, last forever, forever!

- Något som kommer pågå, för evigt, evigt!

Är att jag aldrig kommer släppa taget om min bästa vän Emma Nilsson eller som jag kallar henne Bodil, hihi (:
Emma du är mitt allt helt enkelt bara min och ingen annans! Du är nog mitt liv du, min familj och fotboll!
Du betyder mer än du kan ana för mig, du är luften jag andas så slutar du andas så slutar jag andas, håller du andan håller jag andan, hoppar du hoppar jag älskling. Du fattar nog inte, det är obeskrivligt att förklara i ord.
Vi har vart vänner i mer än 11 år, fast vi bråkat eller tjafsat mycket om saker det har vart jätte stora grejer till sluta ta min mobil och sånt. Sånt larvigt tjafsar vi oftast om men vi menar ju aldrig något illa NEVER!
De stora tjafsen leder aldrig till något större än det är, för inget/ingen kan komma imellan oss, vi löser alltid allt och tillslut är allt bra när vi bara fått prata om det. Jag har bara fina, roliga och knäppa minnen med dig Emma sådanna minnen som alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta. Du är som en syster för mig, finns alltid i vårt och torrt, fast det är långa vägar vi gått tillsammans så klarar vi det alltid sorg, gråt, besvikelser & dummheter har kommit imellan oss båda men vi har klarat det vi kämpar tillsammans hela tiden jag finns alltid för dig. Du är min andra halva helt klart. Det finns ingen annan bättre bästis än dig. Och man ska tjafsa med varandra när man är bästisar man ska vara sura på varandra ibland för det går över med skratt om jag är sur/ledsen/arg så tittar du på mig och ler och då kommer skrattet tillbaka. Vi skrattar alltid sjukt mycket när vi är med varandra, vi har alltid skojj och busar. Vi är som gjorda för att vara bästisar. Jag kommer till och med ihåg på dagis när vi alltid lekte mamma pappa barn och gungade på dom stora svarta däck gungorna och lekte i sandlådan, och det stora trädet man klättrade i med ett rep i, jag glömmer aldrig något minne med dig sötis. Du är BARA min, bara bara min! Du vet nog inte hur mycket jag gör för att få dig att må bra när du är ledsen, jag gör allt för dig. Det som är så skönt är att vi kan prata om exakt allting vi har verkligen inga hemligheter för varandra, om jag är ledsen så kan jag alltid ringa dig så vi kan prata, du ringer alltid mig när du är ledsen eller något är fel, så är bästisar de pratar om allt! Vi hand i hand livet ut så är det bara. Asså nu ska jag inte skriva en roman men det finns sjukt mycket att skriva om dig och oss men det kommer ta hela mitt liv om jag ska göra det så det orkar jag inte. Jag vill bara säga att jag är sjukt glad för att du valde att vara bästis med mig jag är ändå ett år yngre än dig eller nä 21 dagar yngre, hihi vet att du inte gillar när jag säger att du bara är 21 dagar äldre än mig så därför säger jag det gummsan.
Jag älskar dig Emma Nilsson du är mitt allt och kommer alltid att vara tillsammans är vi oslagbara, vi livet ut bästis!


en bild på mig och älsklings emma från i vintras, vet att du inte gillar denna bilden men de är den bästa jag har på oss, jag har MASSA mer men dom kommer du bara ogilla ännu mera :D
du är allt babe ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0