SUUUUUR!

är så suuuuuuuuuuuuur, för idag i skolan när vi åt popcorn så skulle jag känna med tungan om mitt tandsmycke satt kvar och det gjorde det inte det låssna men jag har det här hemma nu men blir så jävla sur att det bara låssnar utan man gör ngt, min massas tandsmycke har hållit i 15 år :o
alla har sovmorgon imorron på min skola förutom jag för jag måste gå upp klockan halv sju för kl 07:40 ska jag och pappa vara hos tandläkaren så dom får sätta tillbaka smycket BÄÄÄÄÄTTTTTTRRRREEEE!
och det är det jag kommer känna mig as stressad imorron för det är ju skolavslutning imån och jag ska iväg på morgonen, ja okej vi ska vara på skolan 10:30 men ändå! det känns som att jag inte kommer kunna fixa mig riktigt fin, tråkigt :(
aja mamma säger att jag hinner har typ en och en halv timme på mig för tandläkaren är bara 10 minuter ifrån oss och min skola ligger nära och jag, mamma, jonna och jonnas mamma Maria vi kommer åka bil tillsammans till skolan imorron, aaaaaja jag hinner !!!

jag har precis ätit och raaakat bena så nu är dom lena och fina! jag måste byta om snart för jag har fotbolls träning 17:30 idag :)
sedan när jag kommer hem från träningen typ 19:15 så ska jag duscha och sedan ska jag göra ansiktsmask och måla mina naglar, hihihihi :D


jag veeeeeeeeeeet as mongo bild nääära och ful men bara för man ska se lite av tanden!
såhääär såg det ut med mitt silvriga hjärt tandsmycke som nu är av, som jag ska sätta tbx imorron..

puss...

Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

Sv: Okej, vad ska du göra efter skolavslutnigen?

2011-06-14 @ 20:52:57
URL: http://johannaarapp.blogg.se/
Postat av: andrea

Snygg blogg :)

2011-06-15 @ 13:16:08
URL: http://liveblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0