Y E A H !

vaken nu försov mig en kvart men det gör inget jag hinner ändå, sitter och äter frukost nu och sedan ska jag platta håret, sminka mig, klä på mig och sätta upp håret. sedan klockan nio åker jag till tandläkaren och gör tandsmycke, längtar så mycket tills det är färdigt! pappa kör mig till skolan sedan direkt efter så jag blir sen men de gör inget typ en timme eller två (:

idag i skolan så är det talangjakt, sedan brändboll lärarna mot 6:orna som ska sluta och alla andra tittar på och sedan typ göra klart allt, men ja är redan färdig med allt förutom en jobbig tråkig berättelse :(
efter skolan följer jag med emma bäst hem :) ♥

puss, vi hörs efter skolan (bloggar när jag kommit hem till emmis) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0