BORING DAY !

Sitter här i mitt rum&lyssnar på musik och har sjukt tråkigt! Säg inte att detta ska bli en sådan där tråkig dag? :o
Hatar tråkiga dagar, vem gör inte det liksom?
Har lust att vara med någon men orkar typ inte, har blivit förkyld också hata! :(

Jag längtar inte heller precis så mycket till imorgon för vi ska spela vårcupen och det ska spö rengna också är jag ju förkyld...
Haha jag sitter fortfarande i mitt 'söta nallepuh' nattlinne ;)
Ska nog klä på mig snart, men pallar inte fixa håret .

Måste bara säga att ni SUGER! Ni suger för att ni suger på att kommentera, jag har ju mycket besökare men ändå så orkar ni inte kommerntera? hur fucking svårt kan det vara egentligen hahhahahha? :D
aja skit samma .


BJUDER .
hatar verkligen att vara förkyld *tumme ner* :(

puss :3

Kommentarer
Postat av: Elin (:

hey :)

2011-05-14 @ 22:01:45
URL: http://www.elinomalaco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0