en vecka idag, känns som en evighet ♥'

o s k a r ,

när jag såg dej på discot , det var då jag visste att det var du jag alltid velat ha .
sen på facebook vi börja snacka, två dagar efter träffdes vi, vi fortsatte att vara med varandra några dagar och sedan blev vi ihop . men det höll inte länge, en dag, men det kändes liksom inte rätt då .
vi fortsatte att smsa och chatta på fb, sedan började vi träffas igen fredagen 29/4-11 . 
& nu sitter jag här helt lycklig och är din flickvän, kan det bli bättre?
jag är så sjukt glad att det dära discot var annars hade vi aldrig träffats och jag skulle inte vara din flickvän nu då . du gör mina dagar, det är dej jag tänker på varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund hela tiden !
du är mitt allt, och jag är så kär i dej att det är obeskrivligt .
om jag mår dåligt så finns du alltid, allt du gör är bara så bra !
jag gillar inte bara ditt utseende utan hela dej & din insida . du är precis så en kille ska vara, inte försöka vara cool utan bara vara sig själv och köra sin egna stil, det är coolt att vara sig själv .
man ska inte vara någon annan man egentligen inte är , de är det som är så bra med dej .
du är du och inte någon annan, det finns liksom INGEN annan som du !
jag är så glad över att jag fått lära känna dej och du tog dej tid till det .
vi förevigt det bara äe så, inget kan få mej att sluta gilla dej jag lovar .
finns så mycket att skriva om dej så det skulle ta hela mitt liv .
29/4-11 dagen då du blev min och jag blev din, bästa dagen !
men du, jag älskar dej oskar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0