jag älskar träning/fotboll (*) ♥

oooooooh träningen idag var så härlig så braaa, vi sprang nästan bara idag och övade skott :)
jag fick till riktigt bra skoooottt, fick grymt bra beröm :D
N I C E !
Football my life , I love it !

Imorron efter skolan så ska jag med Emma (bästavän) hem och jag kanske sover hos henne, inte alls säkert men aa kanske. Just nu så sitter jag och chattar med min kompis Fanny och lyssnar musik och såklart fb ;p

Slutat med ,
Jag dricker inte läsk längre, fast det var as längesen jag sluta med det (y'
Jag äter inte godis !
Jag äter inte chips, det var också längesen ja sluta med det (a'
Jag äter aldrig/inte kakor längre, NEVER ! :D
= ducktig flicka !

Jag känner att jag måste bli smalare, hehe. Folk säger att jag inte behöver det men det är jag som vill sedan får ni göra vad ni vill men detta är min åsikt. Vill bli smal till Grekland eller aa till sommarlovet med men lycka till! Fast det är värt ett försök för jag tränar ju ungefär 4-6 gånger i veckan, det är göööttt! :D
Fast det blir tyvärr ingen fotbolls träning på torsdag för det är någon kristehimmelfärs dag (stavning) HAHA, men då blire kanske gymmet istället. Och nästa onsdag ska vi träna med Kareby i Kareby, för vi ska kanske slå ihopp oss med dom till hööööösten för vi är bara 12 i vårat lag och dom är typ 16 i deras lag eller nått så därför! Det kommer nog bli bra detta seru ;)

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0