jag är här nu ;d

hejjsan alla som är inne nu i detta otroligt dåliga vädret, det spö regnar här :(

jag kunde inte blogga igår för ja var på Liseberg med, Amy, Julia och Max :)
Det var väl ganska skojj först, men det hände lite tråkiga saker sedan som vi inte behöver ta nu men förutom det var det skojj ♥

Idag har jag, mamma och Jennifer åkt till stenungsund för vi skulle köpa tandsmycke till mig, men det fanns inga fina.. Men jag fick ett as fint hallsband, med ett silvrigt kors på!

Vissa har ju sin blogg för att andra ska få läsa den och dom vill ha mycket besökare och KOMMENTARER! Men ja jag vet jag har inte värst mycket kommentarer inte värst mycket besökare men det räcker typ för mig för jag har min blogg dels för att folk ska få läsa den då såklart men mest för att jag tycker det är skojj och skönt att skriva av sig någonstans! Skrev detta bara så ni vet om det, för jag har inte min blogg för att typ bli "känd" ! :)
Då vet ni detta också! :)

kommer nog göra något mer inlägg snart igen om en grej :)


detta vara sen igår innan jag fixat mig för lisse ,

igår, när jag plattat färdigt håret, lite söt ändå :)

jag älskar dig men jag vågar inte säga det till dig för du gillar nog inte mig ?
men de är dig jag vill ha .

mooooooobbbbbaaaadddd bild, men bjuder för att imorron ska vi och bada med klassen eller aa det är simm prov, men jag kan inte vara med så då ska jag bara följa med och titta det är skönt :D

outfiten idag, random kläder verkligen :)

snälla bli min igen, I still like you so much, sweetie (L)

puss ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0