långt vet, men LÄS & FÖRSTÅ!

 
Vi sa att det alltid skulle vara vi , du&jag.
Vi sa att vi aldrig någonsin skulle göra slut eller något.
Du sa att du längtade till sommarlovet för vi skulle kunna träffas varje dag hela tiden bara vara.
Du sa att du älska mig och skulle alltid göra.
Du sa att vi aldrig skulle skiljas åt att det skulle alltid vara du och jag älskling.
Du sa att jag var perfekt för dig precis som jag var, att jag inte skulle ändra på mig och att jag dög.

Men nu är det inte vi längre, inte du&jag.
Nu kommer vi väl inte räffas på sommarlovet och ha så skoj som vi sagt att vi skulle ha?
Nu kanske vi aldrig mer kommer ses.
Nu kommer jag aldrig mer vara lycklig!
Du gjorde mig så lycklig och glad, aldrig har någon gjort mig så glad förut. men nu är allt ett stor mörker av ensamhet igen och inget gör mig glad.
Jag tror inte längre på att jag var perfekt och dög för dig längre.
Jag tror du vill ändra på allt med mig egentligen!
Jag dög aldrig för dig det vet jag ju nu.
Du bara sa det för att göra mig glad.
Varför kan man inte säga sanningen egentligen, varför måste alla ljuga?
Jag trode verkligen att du älskade mig.
Och nu tror alla att jag ska vara glad, får man inte bli ledsen och gråta?
Det verkar inte som man får gråta när något hänt!
Förlåt då att ja blir ledsen, bara för att ni kanske inte hade blivit det så har jag känslor. Och jag älskade verkligen dig!
Eller jag älskar dig fortfarande jätte mycket!
Att titta igenom alla sms som du skrivit, så fina ord som gick rakt i hjärtat bara rinner av mig.

Jag ska erkänna en sak, jag har fallit i gråt och alla tårar bara rinner ner för min kind!
Jag hoppas verkligen att vi iaf kan bli vänner igen?
Jag ska gå vidare, men det kommer ta ett tag och svårt kommer det att bli.

Men somsagt jag älskar dig fortfarande, och hoppas du får det bättre nu!
Detta kanske va din önskan, så då har du fått som du vill!

DU ÄR VÄRD NÅGON BÄTTRE ÄN MIG! :'( 

nu är allt borta. alla minnen svider så  :'(


så sista inlägget och hoppas ni förstå vad som tyvärr har hänt!
hejdå ses när jag mår bättre..

kram / olivia en tjej som bara är sig själv men kanske ska ändra på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0