M O N D A Y !

häääjsan alla glad människor! :D Idag på gympan i skolan så hade vi att man skulle sprina en kilometer och det gick as bra, jag klarade ju faktiskt att springa hela vägen *nöjd*. Sedan hade vi 60 meter, asså att man skulle springa 60 meter haha, och jag spran på 8 sekunder och 3 tiondelar. Jag sprang snabbast i klassen vafan, jag är ju grym ;) Efter skolan så följde jag med Emma Nilsson hem, vi typ bara såg på film. Och nu är vi hemma hos mej och gör något, haha? :) Men nu ska jag kanske vara lite mer social mot emma som jag redan är, HEHE! :D outfiten och facelooken idag(y':dd älskar min oskar sjukt mycket, vi föralltid älskling (L)(L)(L)(L)' älskar min emma också ! (L) PussN .

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack för ditt grattis till vinsten <3

2011-05-02 @ 21:43:16
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0