monday, 2011-may-30

Jag är glad, för vi är läx fria nu tills sommar lovet fast vi är ju läx fria hela sommar lovet också, naaaajs :)

Idag efter skolan så gjorde jag väl inte så mycket, vilade mig för var sjukt trött..
Men sedan vid 19.00 hade vi match mot Romelanda i Romelanda, vi loooooooooooooosa för dom hade nästan bara 98:or med as långa, längre än mig tillomed ;o
Men vi tar dom nästa gång cheyer !

Jag vet nu vad jag ska ha på mig på skolavslutningen, en skiiiiiiiiiiiit fin klänning! Den är så färgglad å underbar! :)
Jag vet typ inte riktigt vad jag har att berätta mer för er, men imorron är det träning igen och på onsdag och på torsdag, skooooooooooooooooojj xd



hatar typ mitt leende, speciellt med tänder ! ;)

outfiten idag:
linne-gina tricot
ifk tröja-ifk shoppen
jeans-gina tricot

dagens:
humör- glad&trött&sur
dryck-vatttttttten&vattttten&ännu mera vattttten!
smink- japp mascara (många tror att jag använder brunkräm men ja lovar jag använder INTE det, LOVAR)
tips-använd INTE brunkräm/foundition/puder eller någon annan skit nu på 'sommaren' (sluta med det nu med en gång) !
bästa smset idag-du är snygg <3333

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0