sovgottochdrömsött

  
lite random bilder bara såhär en tisda kväll , den första är tagen för en vecka sen drygt med en iphone när jag vart med Jonna vid kode skolan, den andra är tagen med Emmas webbkamera hemma hos henne för ungefär 3 månadersen då var jag riktigt glad och hade mörkare hår än nu (mitt har blekt sig en hel del nu), den tredje är tagen med min systemis för typ 2 månadersen när ja var med Ebba hos mig och den sista (fjärde) är tagen med min dåliga mobil kamera hemma hos mig också en vanlig skoldag :)

Sedan efter sommaren ska jag nog färga mitt hår brunt igen så som det var först när jag färgade tillbaka mitt hår från blont till gyllenbrunt, men vi får se för mitt hår bleks skit fort ;)

G'niiiigggghhhttt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0