stor *tumme ner* för vädret !

God morgon. Usch för vädret asså, det är Maj och det är snöblandat regn ute? Vad är det här, ett skämt eller nått? S E R I Ö S T ! Men det blir skönt för mamma kör mej och Fanny till skolan istället det är bra så slipper jag gå och hon cykla. Jag brukar cykla men någon dum person har gjort sönder mitt däck så det är punka så vi måste laga det, för det går INTE att pumpa, så trött man blir, när man gör sånt så har man ju inget liv! :o Aja, men nu ska jag sätta upp mitt hår i en trulls tror jag och sedan klä på mej, ha det bra alla för det hoppas jag att ja ska ha :D älska/älskar, är ett fint ord som alltid värmer hos personer ♥ varma kramar / olivia ♥

Kommentarer
Postat av: emma

sv: aww tack så jätte mycket olivia:)

2011-05-04 @ 13:55:44
URL: http://emmaaastraaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0