tagga träning snart :D

Sitter och tittar på lite hemsidor på dubbelringar, jag ska fråga mamma om jag kan få två stycken dubbelringar av henne de är as F I N A ! :D

Hahha mamma och syrran kom precis hem så visade precis ringarna och jag ska få dom, wwwiiiii :)
Och igår skickade jag och mamma efter ett par haremsbyxer (skit fina) och löpar skor till mig dom var jätte snygga och dom ska jag ha på gympan, sportlife och på zumban!
Och NEJ jag är inte bortskämd som ALLA säger ;)

Men nu ska jag snart byta om till mina fotbolls kläder för idag ska jag träna (a'
hejdå .


bjuder på ett ganska gammalt kort (inne på mammis data) kortet är taget dan efter julafton 2010 då jag precis fått kameran så min kamera är inte så gammal typ bara lite mindre än 6 månader :D

kram/olivia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0