veronica maggio ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Idag gick skolan as fort och det tycker jag är jätte bra! Jag sitter i mitt rum nu och lyssnar på hög musik med Jonna som jag ska vara med hela kvällen :)
Vi lyssnar på Veronica Maggio, ääääääääääääälskar verkligen henne, älskar hennes röst & hennes låtar, så grym är hon ! Jag älskar hennes låt 'Snälla bli min' , min favvo låt just nu ;)

Ikväll alltså senare så ska jag och Jonna dra ut och träffa folk, skojjjssiiiiigt? - JA :D

Men nu ska vi hitta på något, hejdå alla !

har ju inte lagt ut bilder på ett tag så kmr typ LITE nu , men ni får bildbomb någon annan dag ;)


igårkväll, när jag duschat mascara under ögonen o allt :o

mitt rum är så mysigt va ? eller ? det tycker iallafall jag på kvällen :)

myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys ;**

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa äntligen har jag fått mina converse, om ni inte ser så är dem i min favvo färg MÖRKBLÅA! :D
fick dom i tisdags :)

dem är så himla cooooola under också, det tycker jag ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLSSSSKAR DEEEEEEMMM! :dd
och JA dem är ÄKTA! :)

puss&kram skummbanan !


Kommentarer
Postat av: Elsa :)

Superfin blogg! :)



KRAM

2011-05-28 @ 09:43:26
URL: http://sessanselsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0