du får mig må bra

image description
image description
image description
(tog bort det långa jag skrev precis och gjorde det lite kortare om ni fattar)
Gick ner till mamma innan och visade en hemsida som man kunde köpa justin bieber boken, och då kommer pappa och säger att dem redan har köpt den men att jag egentligen skulle få den i julklapp men att jag får den nu istället. VÄRLDENS LYCKLIGASTE TJEJ HÄR. Ni är bäst mamma och pappa. Åååh vad jag är glad nu, obeskrivligt. Nu ska jag gå och lägga mig med en massa träningsvärk i låren och benen och läsa boken nu. PUSSAR♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; Det är bara bra med mig :) hur är det själv? Kram!

2011-11-17 @ 22:38:43
URL: http://jonassonsofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0