if you ever need me, you know where to find me

image description
Hej mina kärlekar. Usel uppdatering idag kan jag ju börja med att säga. Men har inte riktigt hunnit med bloggen. Slutade tjugo över tre idag och sedan direkt hem till grannen och göra läxa. Det var skönt för nu är jag färdig med allt förutom franskan bara, nice. Jag och Jonna var också ute och tog en kvälls promenad innan i det disiga vädret. Måste ju röra på fläsket mitt! Nu ser jag iallafall på den som dräper på kanal 4. Följer den serien, så himla bra. Måste nog sova snart för jag sov bara 5 timmar inatt, men jag bloggar mera imon. Ska till Emma imorgon efter skolan men bloggar ändå såklart. Pussar♥

Kommentarer
Postat av: michelle

fin tjej<3

2011-11-15 @ 11:13:47
URL: http://michelleelise.devote.se
Postat av: janina

DU är sjukt fin Olivia !

Glöm aldrig de !!

Puss på sig Sötnos!<3

2011-11-15 @ 22:53:54
URL: http://janiinagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0