Hej ! / Amy ♥

heeej detta inlägg ska gåå snabbt..;D för jag "bloggrepar" olivia hahaa.. aja hon äter nu åå snart ska vi plugga lite smått -.- (hatar att plugga) fast det blir kul när man är med olivia =) på fredag ska jag åå oivia varmed varann å sleeping over =P och på lördagen drar vi in till GBG å ska på bio (bergakungen) (tummen upp) för de asså! "jag saknar dig" heter filmen (Y) på söndag ska olivia till oskar -.- hahaa skoja =P själv ska men spela match(er) =) men de jag egentligen ville säga var att jag älskar olivia, hon är den bästaste personen i mitt liv ! ♥ fast jag är ändå bäst...XD lr jonathan..? (om du läser detta så CHECKA FB! puss <33333333333333) jag längtar verkligen tills på fredag asså kommer bli en goo skoldag med min älskling :S hahaa och sen chilla med olivia (Y) aa om ni vill veta lite mer om lilla mig såå aa gilla HÄR! gaaaah nu kommer hon hejdåå olivias läsare =)

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

okejokej ;)

ska inte göra så mkt ;9

2011-10-03 @ 18:59:52
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0