jag är värdelös .

Man ser ju verkligen mig och amy, när vi satt på röd express hem igår kväll. Förlåt för jag inte uppdaterade mer igår men orkade inte. Kvällen vart galen igår. Vi såg på "jag saknar dig" på bion och den var as bra, sorlig och baserad på sann historia. Men Amy skrek en sak väldigt högt när det hände en sak på filmen så alla började skratta åt oss och titta, åh så pinsamt. Och sedan skrattade alla så dom dog när det typ var "begravning" på filmen, ah shit asså. Sen missade vi nästan bussen hem också, plus att det satt ett fyllo bredvid oss på bussen, så vi flyttade bak ist. Sov också hos amy inatt, grym kväll♥
Skulle vart med på matchen idag också men så blev det inte, det blev ändrade planer sent igår kväll. Så känner mig så värdelös och taskig för att jag inte kom på matchen.. Har inte vart med på typ 4 matcher pga hjärnskakning osv. Världens mag värk också, inte kul.
Dåligt samvete just nu. Jag suger.  Ska ta en dusch nu, puss.

Kommentarer
Postat av: matilda

Det är lugnt! :D

2011-10-09 @ 15:35:02
URL: http://thatsmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det är vi inte! Men vi var lite nervösa om vi inte kinde klara det! :D <3

2011-10-09 @ 15:49:21
Postat av: e m m a l a r s s o n ♥

sv; vabra, hoppas att jag också tycker det!

- och vad glad jag blir, tack sötan!!♥

2011-10-09 @ 16:33:02
URL: http://emmalarsons.blogg.se/
Postat av: e m m a l a r s s o n ♥

sv; hihi ja!

emma larsson, annars är min e-post [email protected] :)♥

2011-10-09 @ 16:42:59
URL: http://emmalarsons.blogg.se/
Postat av: anonym

hur många läsare har du per dag? asså unika.

2011-10-10 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0