när det är som bäst, är jag med dig.

Det blev en underbar söndag idag. Sov ju hos Jonna inatt och det var nice. Typ klockan fem så tog jag bussen till Kungälv till Oskar älskling. Vi såg på SCREAM4, den var riktigt bra! Kom precis hem nu från Oskar och har precis ätit lite för har inte ätit på hela dagen. Ska försöka bättra mig med uppdateringen men jag hinner ju inte alltid. Imorgon ska jag plugga plugga plugga. Snart kommer mamma hem från stockholm och pappa kommer hem från Italien, hehe ska ju bli kul.♥ puss
image description
image description
image description
igår♥
image description

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

äre bra med dej idag ? :)

2011-10-02 @ 22:53:08
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0