dåliguppdateringidag.se

Rubriken talar för sig själv. Har inte riktigt hunnit blogga idag. Vakna halv tio gick upp fixa mig lite och sedan åkte jag och pappa och hämtade upp min syrras bästavän Michelle (min kompis med typ) också åkte vi till Ica Maxi och köpte hårfärger hehe. Så när vi kom hem började Michelle färga mitt hår, jag tycker själv att det blev helt okej bra och michelle tyckte det blev as bra. Hon är så duktig, världens bästa. Så jag duschade och skölde ut allt för en stund sen och nu är mitt hår jätte lent och inte lika slitet faktiskt! Ni kommer få bilder på mitt hår senare för nu är det fuktigt och fula lockar, ska fixa till håret sen. c ya .♥
Michelle, universums finaste/snyggaste/sötaste, om man bara va så fin som hon!♥

Kommentarer
Postat av: michelle

åh olivia du är bäst ! :D'



hoppas du blev nöjd ! pusspuss<3

2011-09-17 @ 15:27:18
URL: http://michelleelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0