i'm sorry.

Fööööörlåt för usel uppdatering idag , lika med ingen alls.. Har haft fullt upp. Skolan till kvart över två sen när ja kom hem drog jag driekt över till familjen mina grannar och har vart med Jonna hela dagen/kvällen, så mysigt ju♥ Kom hem nu precis och ska snart sova för imorgon ska jag gå upp kolckan sju en lördag, usch och fy å blä. Vi ska till Värnamo för min gammel mormor fyller 90 år hehe hon är världens piggaste! Så det blir att träffa massa från släkten där, vi blir väl typ 15-25 st eller något ingen aning men massa, det ska bli ganska kul faktiskt♥ Så det blir dålig uppdatering imorgon men ja kommer blogga från mobilen men inga bilder då tyvärr.. Men tar med mig systemis. Längtar till söndag också så himla himla himla mycket! Men nu ska jag borsta tänderna och sedan sova. Pusspåer.


hahah har haft två flätor i håret hela dagen i skolan också, hmm ja ni har läst rätt :)
köpte tröjan med Amy i Allum dagen då jag träffade min älskling å dagen det blev vi♥

Kommentarer
Postat av: Elina

sv: haha låter ju superhärligt! :D hoppas du får en trevlig helg iallafall! :D kram

2011-09-02 @ 23:00:47
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: ida

det är jättebra :) själv?

2011-09-03 @ 09:59:21
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0