JAG ÄLSKAR ORIENTERING !

Japp. Då fick vi sluta en kvart tidigare från skolan idag det är gött. Amy är med mig hem så ja hon och jag ska plugga till provet vi har imorgon. Jag ska klara det asså! Vi har haft orientering hela hela hela tråkiga långa dagen, jag visste inte att det var så gojsigt i skogen faktiskt.. Det var så himla jäkla tråkigt.  Sen vid halv sex eller något tror jag så har jag fotbolls träning, äntligen har ju missat 4 träningar och 2 matcher för att jag har vart sjuk och haft hjärnskakning. Hehe men nu äntligen, fast vill egentligen inte idag för vi har gått 9 km idag nästan en mil, så jag är ganska trött i bena och har huvudvärk.. Bit ihop bara!
första oreienterings rundan, ganska ren helt okej
sista rundan, inte lika okej ren, ewuuuu !

Kommentarer
Postat av: Elin^^

Sv: Vad vill du ha för rubriks text då? :)

2011-09-22 @ 15:15:57
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0