JAG ÄR USEL , fast bäst !

Förlåt. Haft fullt upp idag haha så har inte hunnit eller velat blogga. Efter skolan blev det att göra läxan med grannen så då blev jag färdig med matte läxan, gött det. Sen var jag hos henne/dom tills Hawaii five -0 tog slut, jag och jonna bakade också goda muffins. Och nu har jag gjort färdigt engelska läxan som skulle vart inne idag också är jag färdig med franska läxan. Imorgon blir det att plugga till provet som vi har på fredag, jag  d ö r ! Men nu måste jag släcka och sova, för det kommer bli en låååång dag imorgon för vi ska ha orientering , jag dör ännu mer nu! Puss, hoppas ni får det bättre än jag imorgon♥
jag i jeans, och jonna i silvirigt, vi rulla runt så
matte läxa, film och mobilen sammtidigt, det går bra
haha mina ben syns med, höhööh vilket liv .

Kommentarer
Postat av: han där som är bättre än dig <3

du borde lääängta tillls på fredag !

2011-09-21 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0