hääääär nu!

bloggade inte igår för jag orkade inte, men igår var jag med ebba hela dagen och sov över hos henne inatt. och igår kom det också hem lite saker till mig, bilder kommer sen. idag har jag var med emma en stund och bara varit och nu är jag med Jonna eller ah hon äter  :)
kommer lite bilder nu !


haha varför gillar alla mina ögon ?

hos emma, hihi. ny tröja också :D

hehhehe, jag och ellen i förrgår när hon och emma sov hos mig , love you ♥

men sööööt ? hahha :)

jaaaaaaa äntligen är dom mina, Palladium! älllllskar dom , fast jag blir så lång :( ♥

detta fick jag av mamma igår också, giiiiiiiiillllla starkt!

jag idag haha när jag precis hade duschat när emma kom :D

puuuusss och hejdå måste dra till grannen nu för jag och jonna ska grilla marshmallows! mums ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0