tumme upp & tumme ner ♥


Nu får det bli en hiss & diss som Rasmus kommenterade att jag skulle ha :)

Hissar:
- Sommarlov om 4 veckor, taggad för bästa sommarlovet, vet att det kommer bli det bästa med massa nya kompisar och kompisar och sjukt roliga kvällar/dagar ♥
- Ett teve pogram som börjar klockan 21:00 idag på kanal ett som heter Himmelblå, bästa teve serien tycker jag !
-
Slutat äta godis, äta chips och dricka läsk, äter inte kakor heller! Duktig flicka.
- Tränar ganska mycket nu, det är skit skönt! :)
- Börjat tänka på vad jag äter för nått, börjat äta mer nyttigt! T ex ist för att jag går och tar en macka eller en kaka så tar jag ett äpple istället :D
- Min blogg/designen/headern, skit nöjd as fin är den nu!
- Mina nya löpar skor eller dans skor ;)

Dissar:
-
Min förkyldning, den kan bara försvinna nu förgott T A C K !
-
Att mormor&morfar inte hade fått mina converse än :(
- Att jag orkar inte skolan imorron fast jag ändå vill det, haha .
-
Att jag inte kunnat träna idag eller igår eller i förr går :(
- Att tiden går lite överdrivet fort. . .
- ATT JAG ÄR SINGEL, inte desperat nej, men så sjukt tråkigt att inte ha någon :'(

Puss Olivia ♥

 


Kommentarer
Postat av: SEXIG

sexig du är :d

2011-05-16 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0